Замовлення товару
Ухвалення замовлення на поставку товару - це процес підтвердження постачальником готовності виконати замовлення покупця. Він включає прийом запиту, погодження умов, оформлення відповідних документів та підготовку товару до відправки.
Етапи прийняття замовлення
Канали отримання замовлення:
- телефонний дзвінок (067) 962-24-42
- електронна пошта csoets@gmail.com
- онлайн форма на сайті eurodnepr.com.ua
Зміст запиту:
- вибрати товар з переліку товарів на сайті eurodnepr.com.ua
- вказати кількість
- терміни постачання
- умови оплати
- адрес та спосіб доставки
- контактні дані покупця (телефон або електронну пошту)
Постачальник підтверджує замовлення засобами комунікаційного зв’язку, уточнює термін поставки товару, ціну та інші данні.
Оформлення замовлення:
Після підтвердження замовлення покупцем, формується документ, що підтверджує замовлення:
- рахунок-фактура чи комерційна пропозиція
- специфікація (якщо потрібно)
- договір (за вимогою Замовника чи довгострокових поставок)
- повідомлення Замовника про готовність замовлення.
Підготовка замовлення до відправлення:
- перевірка працездатності, якості, комплектності та упаковки товару
- підготовка супровідних документів (товарна накладна, транспортна накладна, сертифікати якості якщо передбачено)
- відправлення товару через узгоджений спосіб за вказаною адресою
- інформування Покупця про відправлений товар.
Підтвердження отримання:
- покупець підписує товарну накладну, договір та інші необхідні документи
- направляє Продавцю підписані документи узгодженим спосіб
- у разі виникнення спірних питань (якщо товар пошкоджений, не в повній комплектності або не відповідає замовленню), вирішує, та погоджує подальші дії з Продавцем що стосується його повернення.
Отримати товар можливо безпосередньо за адресою:
49000, Україна, м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого (Плеханова), 20, офіс №1
Повернення товару
Повернення товару, регулюється Законом України «Про захист прав споживачів» (№1023-XII). Основні принципи повернення залежать від стану товару та причин повернення.
Повернення товару належної якості
Якщо обладнання належної якості, його можливо повернути протягом 14 днів з моменту покупки, якщо:
- товар не використовувався.
- збережено товарний вигляд, пломби та ярлики.
- наявність документа, що підтверджує покупку (чек або накладна).
Повернення при наявності дефектів
Якщо виявлено недоліки, споживач має право вимагати:
- заміни обладнання;
- усунення дефектів за рахунок продавця;
- повернення коштів, якщо ремонт неможливий або порушено строки усунення недоліків.
Процедура повернення
Для повернення потрібно:
- оформити заяву із зазначенням причини;
- надати чек або інший документ про покупку;
Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», споживач може обміняти товар на аналогічний або отримати кошти назад, якщо обладнання не відповідає очікуваним розмірам, формам чи функціональності.
Весь товар що повертається, проходить технічну експертизу в сервісному центрі ТОВ «ЄВРОТЕХСЕРВІС», на наявність його зовнішнього пошкодження чи неналежного використання згідно інструкції виробника.
Фіскальна техніка, така як касові апарати, фіскальні реєстратори, підлягають обміну до моменту фіскалізації (до моменту вводу її в експлуатацію). Після фіскалізації, (реєстрації в органах державної влади), фіскальна техніка стає інструментом обліку, яка закріплена за конкретним суб’єктом господарювання.
Заявки на повернення товару приймаються за реквізитами ТОВ «ЄВРОТЕХСЕРВІС»
- телефон (067) 962-24-42
- електронна пошта csoets@gmail.com