Ремонт та сервісне - технічне обслуговування електронного торговельного обладнання.
Ремонт і сервіс електронного торгового обладнання включає в себе технічне обслуговування, діагностику несправностей, ремонт і заміну комплектуючих. Важливо підтримувати обладнання в робочому стані, щоб забезпечити безперебійну роботу торгових точок і уникнути втрати доходів.
Види електронного торгового обладнання:
1.
Кассовые аппараты и POS-системы : Основне обладнання для проведення
розрахунків.
2. Сканери штрих-кодів : Пристрої для швидкого розрахунку
інформації з товарів.
3.
Принтеры чеков : Устройства для друку фіскальних і не фіскальних чеків.
4.
Весы с печатью этикеток : Оборудование для печати товаров и
печать этикеток с информацией.
5.
Реєстратори розрахункових операцій (РРО) : Устройства для обліку розрахункових
операцій і фіскалізації даних.
6.
Счётчик банкнот : для підрахунку грошових купюр та їх
сортування.
7.
Детектор валют : для визначення довжини купюри
8.
Фіскальний реєстратор : для реєстрації розрахункових
документів і передачі в органи податкової служби.
9.
Принтер для друку етикеток: відноситься до маркировочному обладнанню,
наносить графічне зображення на термоетикетку для подальшої наклейки на товар.
Основні етапи ремонту та сервісу:
1. Діагностика несправностей:
При прийомі обладнання в ремонт
фахівці Сервісного центру «ЄВРОТЕХСЕРВІС» виробляють його діагностику, яка
включає в себе наступні види робіт:
2. Ремонт електронного торгового обладнання:
Після
проведення діагностики та виявлення несправностей, фахівці Сервісного центру, «ЄВРОТЕХСЕРВІС», переходять до наступного
етапу з усунення несправностей, то є безпосередньо до ремонта електронного
торгового обладнання, який включає в себе наступний вид робіт:
3. Технічне обслуговування:
Сервісний
цент «ЄВРОТЕХСЕРВІС», виробляє
сервісне – технічне обслуговування касових апаратів, фіскальних реєстраторів,
весів, принтерів чеків та іншого електронного обладнання. Сервісне – технічне
обслуговування включає в себе:
4. Навчання і консультації:
Сервісное –
технічне обслуговування електронного торгового обладнання, включає в себе не
тільки ремонт або профілактичні роботи з обладнанням, а також консультаційні
послуги та навчання персоналу. Електронне торгове обладнання на сьогоднішній
день – це цілий комплекс взаємозв'язків різного обладнання та програмного
забезпечення. Малий збій, який призводить до залишку всього процесу урахування
руху товарів і грошових коштів підприємства, порушення логістики, бухгалтерського
урахування та ін. д., одним словом, к простому потері прибутку. Для усунення
таких неприємностей, не менш важливу роль відіграє фактор підготовки
обслуговуючого персоналу, спрямований на швидкі приведення системи в робочий
стан. Фахівці «ЄВРОТЕХСЕРВІС»,
надають консультаційні послуги користувачам з питань роботи обладнання, а саме:
Преимущества регулярного
обслуговування:
Відповідно до
вимог умов експлуатації електронного торгового обладнання кожен виробник вказує
термін проведення профілактичних робіт. Наприклад, що стосується фіскальної
техніки, це касові апарати, фіскальні реєстратори, тож тут виробник передбачає
надання щомісячного технічного обслуговування. Що стосується іншого обладнання,
до прикладу принтера чеків, то тут указаний ресурс друкує головки в кілометрах
друку чекової ленты. Весовое обладнання, повинно щорічно проходити перевірку в
Держстандарте, про що робиться визначений запис у паспорті на весу.
Сервісно-технічне обслуговування фіскальної техніки та іншого обладнання, проводиться
з метою:
Поради щодо вибору сервісного центру:
Регулярне обслуговування і одночасний ремонт електронного
торгового обладнання є ключовими факторами для забезпечення його надійної та
безперебійної роботи.
ТОВ «ЄВРОТЕХСЕРВІС», виконує роботи по проведенню
сервісно-технічного обслуговування на договірних умовах з укладенням договору
на види робіт, які виконуються.